onsdag 11 januari 2012

Treåringen

I lördags hade vi treårskalas här hemma. Kom på att jag inte skrivit något om vårt firande av födelsedagen heller! Så mycket som händer den här tiden på året, så man hinner liksom inte med. :P

Men i alla fall. I lördags hade vi fullt hus med vuxna och barn som firade vår treåring. Han fick en massa fint till sitt kök och spel och pussel. Han var så nöjd! :) Han fick även sin fina dinosaurietågstårta som han tjatat om. Måste erkänna att jag kände mig väldans huslig som bakade allt från scratch. Ni får läsa mer om tårtan i mammans blogg! :) 
På självaste födelsedagen var det bara vi. :) En enklare tårta fick det bli. :) Vi glömde dock de presenter vi köpt till honom i Vallvik och där är de fortfarande kvar. De får bli en extra överraskning nästa gång vi åker upp. Då kommer vi även fira med släkten däruppe. :) Tänk vilken lycka egentligen, vi firar nästan alltid alla högtidsdagar minst två gånger. :)

2 kommentarer:

  1. Ooo vilka presenter o vilken go 3-åring, han har verkligen blivit stor;))

    Tänk en sån lycka att få presenter en gång till, skulle vilja se hans min då;))

    kramizzzzz

    SvaraRadera
  2. Åh va duktigt! Ser ut att ha varit ett riktigt lyckat kalas. :)

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer! :)