söndag 18 december 2011

Skvallerbytta bing-bång...

Jo tack för den sonen, min! Satt och slog i julklappar häromdagen. En till syrran och en till maken. Har försökt förklara för sonen att julklappar är överraskningar, inget man direkt pratar om och sådant man gömmer tills det är dags att lägga dem under granen. Det hade han visst glömt bort till pappan kom hem.

Sonen: Pappa! Mamma har paket till dig! Mamma, var är pappas paket?

*suck* Så var det med den överraskningen. Jaja, pappan vet i alla fall inte vad det är i paketet eller vart jag gömt det. :P Alltid något. Hans kommentar var "jo, men då vet jag att jag måste köpa något till dig, ju". Vi som bestämt att vi inte skulle köpa något till varandra...

3 kommentarer:

  1. *Hahaha* Barn är bara fööör härligt :)
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Hihihi, så härligt, o jag blir så nostalgisk, hur många många gånger har man inte vait med om detta;))

    kramizzzzzz

    SvaraRadera
  3. Haha, det är inte lätt att hålla hemligheter med barn i huset. Vi hittade min lillebror i tvättstugan en gång, lekandes med sin blivande radiostyrda bil som han hade hittat genom att öppna några paket utan att ngn märkte. Han var nog i Eomers ålder ungefär. ;D Förstod inte alls varför han inte fick ha bilen mer.

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer! :)