torsdag 29 december 2011

3-åringen!

Vid den här tiden för tre år sedan låg man på uppvaket, ganska medtagen och undrade vart ens son och man var. Någon timme senare fick vi träffas igen! (Läs hela berättelsen om Éomers förlossning här) Tänk att skrutten som då var rätt pluttig har blivit så stor!
Mycket har hänt sedan dess måste jag säga. :) Kan knappast tro att det gott hela tre år sedan han kom till världen! Men tre år har han hunnit blivit!

Idag har vi firat lite i stillhet, bara vi, med lite paket och tårta. Mer kalajsande blir det nästa lördag, då släkt och kompisar kommer också. Och mamman ska försöka sig på att göra en tågtårta (dinosaurietåg!). Har shoppat hos barnkalaset.se där de har olika kalasteman och hade lite roliga dinosauriegrejor. :) Wish me luck! (kom gärna med glada tillrop och tips! ;)) Mer kort och sådant kommer imorgon!

(Ps. för att inte missa något, följ mig via bloglovin' eller facebook [här inkluderas alla mammans bloggar]! :))

2 kommentarer:

  1. Att göra ett dinosaurietåg....det skulle jag inte våga mig på, nu håller jag tummarna för dig;))
    Tänk vad många olika skojiga tårtor man kan göra;))

    kramizzz

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis Éomer! :) Hoppas du får många paket och gott födelsedagsfika. :)

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer! :)