fredag 18 maj 2012

Diskussionen man kanske inte bör starta på morgonen

Jag satt och tittade lite på Dayviews och på ens startsida där ligger alltid två bilder upplagda för samma datum året innan. Jag tittade lite på förra året, och hamnade på bilderna från Aylinns förlossning. Sonen som satt bredvid ställde så klart en massa frågor om varför jag hade ett band runt magen osv. Sen ville han titta på bilder på sig själv. Han blev mycket fundersam över varför mamma och pappa hade mössor på sig. Försökte förklara att det var för att de var tvungna att ta ut honom genom mammas mage för han inte ville komma ut den "vanliga" vägen. Jag visade till och med ärret. "Dog du då?" Jag skakade på huvudet och lämnade diskussionen därhän då jag var tvungen att smita iväg till bussen. Ska bli mycket intressant att höra hur pappan förklarade. ;) 

Eomers förlossningsberättelse kan ni läsa här

1 kommentar:

  1. Hihi...Barn är för sköna...
    Naw,så liten & söt/Puss

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer! :)