tisdag 6 mars 2012

Härliga vår!

Visst, det är ännu något kallt ute, men solen värmer och det är riktigt skönt att vara ute. Våren är i antågande! Mycket utelek blir det. I fredags var vi och hängde med vännen Gurra i lekparken här nedanför och E var pedagogisk nog att lära den yngre vännen ordet bajs. Så de satt där tillsammans, i snurrgungan och skanderade BAJS bajs bajs för fulla halsar typ hela tiden vi var där. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, Camilla! Men kul hade de, och det är ju ändå huvudsaken. :)
I söndags fick jag och sonen kvalitetstid, vilket inte händer så ofta, så vi tog ned cykeln och så fick han cykla. Han har tjatat om att få cykla sedan snön försvann, men det har varit lite för kallt, och ändå för halt än så länge. Men i söndags fick han äntligen som han ville. Gissa vem som INTE ville gå in?! :P Haha. Fick locka med både det ena och det andra, och sedan fick pappan ändå gå ut en sväng till på eftermiddagen. Antar att det är lika bra att man tar vara på den tiden han vill vara ute nu, för jag gissar på att det kommer ändra. :P

Just det. Det kommer att komma en gemensam blogg framöver. Men jag har bestämt mig att lillasyster ska få ha sin egen till hon blir 1 år, så att om man skulle vilja göra en bloggbok eller så, så har man på hela första året. Jag kommer nog starta om på ny kula helt och låta de gamla inläggen få bo kvar i de gamla bloggarna, som får finnas kvar och kunna länkas till. Sådana viktiga saker som typ förlossningsberättelse och så vidare. Har ju ett gäng ego-inlägg i den här bloggen också. Får se hur jag gör med dem. :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer! :)