fredag 30 september 2011

Vilken superfredag det blev!

Mamman är slut som artist. Sonen däckade vid halvåtta i soffan. :P Men vad kul vi haft idag. Eller han. :P Först var vi på Lekrymden och lekte av oss med Öppna Förskolan. Sonen satt inte stilla en sekund tror jag. Jo, jag tvingade honom att gå på toa. :P Sen var det lunch på McDonald's. Satt där med en gnällande bebba och så en gäng ungar och kände mig rätt nöjd med mina två... :P
Sen när vi kom hem kom farfarn över med en cykel med stödhjul och hjälm till sonen. Gissa om det var någon som blev superdupernöjd? Behöver jag säga att han nästan ville sova med hjälmen på? Och helst på cykeln? :P

2 kommentarer:

  1. Vad härligt när de får leka av sig o sen få sätta sig på en cykel, vilken dag för fina killen, han kommer nog att sova gott inatt;))
    kramizzzz

    SvaraRadera
  2. Sådana "lekfabriker" är oftast väldigt uppskattade av både barn och förälder, men inte lika mycket när man är gravid.. haha :-p

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer! :)