tisdag 16 augusti 2011

Helt rätt, men ändå så fel...

Jag bad maken gå och hämta ett glas vatten till mig medan jag satt med dottern i famnen. Han kommer tillbaka och säger; "Jag fixar vattnet om du tar hand om vår son." Vad nu då? undrade jag och gick och kikade på sonen som borde leka i sitt rum. Jodå, det gjorde han. Han hade bara blivit kissnödig under tiden, dragit ner byxor och kallingar och kissat i flaket på sin stora lastbil. Helt rätt, men ändå så fel. :P Han var väldigt stolt över sig själv också, för han hade ju faktiskt inte kissat i kallingarna. :P Mammas knasunge. :)

5 kommentarer:

  1. *Thihi* Underbart...
    /Kram i kvälls ☼

    SvaraRadera
  2. *asg* sicken kille ;)
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Vad söta små barn du har och killen gjorde ju helt rätt :-)

    Kram
    Cia

    SvaraRadera
  4. Hahaha, gull-killen, ja det är minsann inte lätt;)
    kramizzzz

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer! :)